donderdag 16 september 2010

Blooperscooter

Dingen die je niet geplant hebt vind ik persoonlijk geweldig. spontane acties zoals een last minute boeken naar Rusland terwijl het er -20 graden is hoort daar bij. En hoewel ik het nog nooit uitgeprobeerd heb lijkt het me zeker de moeite waard. Al maak je alleen maar even een tussen stop om een ijspegel in een glas wodka te doen en die dan achter over te kieperen. Nu zijn er ook dingen die ik liever van mijn lijstje schrap als het om onverwachte acties gaat. Blunders zijn onderdeel van dat lijstje. Zo liep ik vandaag met 3 mensen op het station als een van de 2 me begint te kietelen. M'n arm pletten, m'n been slaan en zelfs aan mijn haren trekken is acceptabel bij mij maar zodra het om kietelen gaat begin ik spastisch te worden. Zo ook vandaag, ik lag om precies te zijn binnen 10 seconden op de grond te spartelen terwijl de buschauffeurs met hun broodje kaas, passagiers die uit het raampje staarden van verveling, automobilisten die voor stoplichten moesten wachten en voorbijgangers konden genieten van mijn show. Ik vond het minder spectaculair aangezien ik de gene was die voor paal stond alsof ik  sinterklaas was die in een tijger string  mee bewoog met de muziek op de gay parade. Toen ik dacht dat de ellende voorbij was vond een gast op een scooter het leuk om half slingerend mijn tas aan te rijden, die heel toevallig op mijn rug zat bevestigd en er dus voor zorgde dat ik een rondje draaide van de snelheid die het wrooem ding achter lied. Maar ach, het voordeel is, dat ik bleef staan, en niet voor de 2e keer op de grond lag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

2 opmerkingen: