zaterdag 1 januari 2011

Het jaar van de voornemens?

Het jaar 2011 begint weer eens geweldig:
Mijn kamer is zo rommelig dat ik de vloerbedekking niet eens een gelukkig nieuw jaar kan wensen, mijn schoolboeken (voor zover ik die kan zien) staren me aan met zo'n blik die je alleen kan vermeiden als je ze het raam uit gooit en daarbij ben ik net zo verward als het kabinet van een tijdje geleden. Niet bepaald de ingrediënten die op mijn boodschappenlijstje stonden om 'gelukkig' het nieuwe jaar te betreden. Gelukkig is er altijd nog het verbeter lijstje, of terwijl de goede voornemens. 'gewoon om alles goed te maken'

1. Mijn kamer opruimen  -zodat ik alsnog mijn vloertapijt om de hals kan vliegen-
2. Sparen  -ik heb mijn geld al in een schilderijen lijst gestopt, zo dat ik er niet meer bij kan-
3. Planten water geven   -de laatste keer is mijn oerwoud plant genaamd Harry overleden aan uitdrogingsverschijnselen-                    
4. Mijn cola verslaving verhelpen -Ik heb op het moment alleen de lege flessen op mijn kamer-
5. Meer aan school doen -dat is dus de reden dat mijn boeken het raam nog niet uitgevlogen zijn-
6. Uit nederland emigreren -gewoon omdat het kan. nouja....soortvan dan-
7. niet meer aan goede voornemens doen, omdat ze toch nooit uitkomen.

Ik verlang nu al naar 2012.

4 opmerkingen:

  1. Hee long time no see! Gelukkig nieuwjaar alsnog, en ik ben het helemaal eens met punt zeven haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laura! Geweldig om altijd je stukjes te lezen, zo lekker nonchalant, luchtig en humoristisch! En goede voornemen zeven ga ik me ook maar aan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geschreven!
    & laat ik voornemen 7 maar als voornemen gebruiken! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha succes! Vooral met cola stoppen! xx

    BeantwoordenVerwijderen